Ahad, 12 Mei 2013

ahlan wasahlan

dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

..assalamualaikum..
Nama  diberi  NOR FARHANA BINTI KHALID .
Insyaallah , pada  18 0G0S 13  genap  lah  20 tahun  usiaku .
Alhamdulillah , masih  diberi  kesempatan  oleh  empunya  langit  dan  bumi  untuk  merasa  nikmat  islam dan  iman  pada  hari  ini .
ditakdirkan  menuntut  di  Politeknik Sultan Hj.Ahmad Shah (POLISAS) , yang terletak  di Semambu , Kuantan , Pahang Darul Makmur .
Ditawarkan  kos  Kejuruteraan Elektronik (KOMPUTER) , sudah semester 3 di  sana .
Macam - macam  yang  dilalui , pahit getir .
Ini  adalah  first time  aku  berjauhan  dengan  family , memandangkan  sebelum  ni  pun  aku  pernah  duduk kat  asrama , tapi  still  dalam  daerah  yang  sama , BATU GAJAH.
i  meant , Sekolah Menengah Kebangsaan  Sultan Yussuf (SYS).
Form 1 until  half  year  Form 3,aku stay asrama.
Mesti  korang tertanya - tanya , "why until half year,only"
Biarlah  rahsia , mcm  tajuk  lagu  Dato' Siti Nurhaliza tu..hee
aku  sekolah  rendah  dekat  Sekolah Kebangsaan Toh Indera Wangsa Ahmad ( SKTIWA ) . 
Actually , before  ni  aku  dah  pun  mempunyai  laman  blog .
Tapi , disebabkan  gelaran  mahasiswa  yang  aku sandang  sebelum  ni , menyebabkan  blog  tu  terbiar  sepi  macam  tu  je.
old  blog  tu  pun  mengandungi  isi - isi  yang  agak  tidak  matang.hehe
Sungguh , aku memang sibuk  yang  teramat  sangat .
jadi , di  kesempatan  sem break ni , aku  betul - betul  nak manfaatkan .
Motif  utama  aku  berblogging  ni , untuk  berkongsi  maklumat , pendapat .
Dengan  memenuhkan  post  yang  berunsur  tauladan , giteewww . .  
Sambil  mengingatkan  pada diri  sendiri  juga .
Aku  bukan  lah  seorang  ustazah .
Aku  hanya  gadis  biasa  yang  bercita - cita  menjadi  MUSLIMAH SEJATI .
InsyaALLAH.
Moga - moga  ALLAH  permudahkan  urusanku.
Mungkin  juga  akan  diselingkan  dengan  luahan  hati  kecilku .
Harap  teman - teman  juga  sudi  berkongsi  ilmu  dan  cerita  atau  pengalaman  yang menarik =)
soooooo
"AHLAN  WASAHLAN "
ke  laman  blog  yang  tidak seberapa  ini .






    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan